Salam Ma’al Hijrah 1433

Salam Maal Hijrah 1433 kepada semua anak kariah Muslimin dan Muslimat. Kita berada diambang Tahun Baru Kalender Islam. Semoga apa yang kita lakukan Selama ini diberkati hendaknya. Sama-samalah kita berdoa agar kita dilindungi oleh Cahaya Keimanan dariNYA. Dengan tema “Persefahaman Asas Perpaduan Ummah” semoga di tahun baru ini kita lebih diberkati dan dirahmati Allah. Pengerusi dan AJK STR

Jumaat, 26 Ogos 2011


TAZKIRAH DAN MORE BERSAMA YB DUN BANGI
YB DUN Bangi Dr Shafie bin Abu Bakar telah bersama anak khariah dan jemaah Surau Taman Ramal menunaikan solat fardu Isyak dan solat sunat Tarawih pada 16 Ogos 2011 bersamaan malam ke 17 Ramadhan. YB juga telah menyampaikan tazkirah tentang Nuzul Al-Quran, kemuliaan Al-Quran dan tanggungjawab kita mempelajarai dan menghayati Islam.
YB juga telah menyampaikan cenderahati sebagai kenang-kenangan  kepada pihak surau iaitu 10 naskah Al-Quran dan tamar untuk berbuka puasa. Sempena dengan kunjungan mesra YB ke STR majlis beramah mesra dan soal jawab tentang masalah penduduk diadakan sambil menikmati hidangan more. Saya bagi pihak AJK dan anak kariah STR merakamkan  ucapan syukur dan terima kasih diatas lawatan dan kunjungan beliau.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan